Läggdags

Nu ska jag och Hanna gå och lägga oss. Inte för att sova utan för att snacka. har varit en rolig men lite bråkig dag. Den personen det handlar om vet att jag menar den. Haha. Mina kompisar som bor lite mer centralt ¨har skaffat en blogg tilsammans som heter www.girlsdiary.blogg.se. Är jättebra. Ni kommer att ångra er om ni inte läser. Ska göra mig iordnning nu. Godnatt. Puss puss!!!!!!!!!

Isabell

                                               
                                    Längtar så himla mkt. Ska bli sååå kul<3

Kommentarer
Postat av: juhanna

vilka har girlsdiary? real names please ;) /johanna

2008-10-15 @ 22:00:30
URL: http://hattenhauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0