Orkar inte mer

Är så himla trött. Ska gå och lägga mig om ett tag. Skriver inge mer ikväll. Som jag skrev innan så har jag inte varit så sugen på att blogga. Hänt så himla tråkiga saker i skolan. Orkar inte hålla på att skriva om vad jag har köpt och tips om hur man blir ett vackrare jag. Jag vill inte gnälla eller säga att jag tycker synd om mig själv. Det jag gjorde var inte smart och knäppt gjort men jag har bett om ursäkt och har gett det tid. Men den personen har fakriskt inte heller varit sjust. Har gnällt på mig, frågat vad jag glor på och pratat om mig med killar. Hon är inte heller perfekt och också gjort fel men folk har förlåtit henne om hon bara ber om ursäkt fast det är allvarligare än vad jag har gjort. Man kan inte göra nåt mer än att säga förlåt och mena det. Den här personen gillar inte mig men det är det hon säger saker om dig som jag inte har sagt och folk tror henne. Vill bara att allt ska bli bra igen. Trodde att vi var ett bra tjejgäng som höll i hopp. Trodde aldrig att det skulle hända oss. Är bara deppig. Vi inte nämna några namn. Måste bara skriva av mig. Imorgon så ska en kompis ha en fest. Asså en födelsedagsfest. Undrar hur stämningen kommer att vara. Hoppas att det kommer att vara bra. Vill inte att det ska gå ut över hennes fest. Skriver imorgon kanske. Får se om jag lägger in några bilder. Ha det gött. Puss puss!!!

Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0